Högskoleprovet

Nu har jag äntligen gjort detta förbaskade prov som jag har gått och grubblat över så länge! Men de vae inte så komplicerat som jag hade förväntat mig att det skulle vara. Men usch vad nervös jag var kvällen innan jg skulle göra det. Rände runt i lägenheten som en närvös hamster eller nått. Men nu när jag har gjort de så ska jag absolut göra de en gång till för att se om jag kommer få ett bättre resultat, själva resultatet skulle komma 4 veckor efter att provet gjorts. Så det är 3 veckor kvar tills man får resultatet. Är det nu så att det blir ett himla bra resultat så kommer jag förmodligen inte att göra om det. Hehe lite förtur ska man allt ha om de går bra ;) 
De funkar kanon när man sätter upp mål iallafall för min del. Jag satte som mål att jag skulle göra HP utan någon press på att jag skulle plugga till provet. Men till nästa prov så ska jag se om de blir någon plugg innan eller inte. 
Bild: På Nalle hästen som jag är medryttare på 
 

Kommentera inlägget här :