Vilken semester

Heej vilken semester Jag och min sambo har haft! Den har verkligen varit helt underbar!
5 veckor lyder på följande vis:
Vecka 1 - börjar på flygplatsen (landvetter) vi skulle åka till cypern. Det blev allt lite shopping i taxfreen framförallt god smörgås att mumsa på från expressohouse när vi satt på flyget. Flyget gick väldigt bra det brukar ju skumpa och hålla på ibland men de gick väldigt smidigt denna gången. Det är skönt. Väl framme på hotellet så bytte vi om och badade vi var helt svettiga efter att ha checkat in. När vi kom ner var det ca 35 grader, stor skillnad från sverige då vi bara hade 15 eller nått :) Vi hade förbokat 3 båtutflycker som vi skulle åka på helt sjukt underbart! Kristallklart vatten på en utav utflyckterna så fick vi se tre delfiner, Jag som aldrig har sett delfiner i verkligheten var helt upspelt. Dom var så stora mycket större än vad jag hade förväntat mig. Andra utflycket var middag ombord på en båt det var verkligen helt underbart romantiskt sitta o se solnedgången samtidigt som man åt och myste. <3 tredje utflycket var med katamaran det var jättekul. Dom hade gjort så bra att det var solmadrasser som man kunde ligga o sola på. (Ja jag pressade i solen hela veckan) Resten av veckan när vi inte solade så var vi ute o åt på kvällarna helt underbart. Vi provade olika resturanger varje kväll, verkligen super god mat jag gick upp 5kilo på en vecka hehe förstår i hur mycket jag åt. ;)
Vecka 2-5 har vi spenderat i min sambos föräldrars sommarstuga som ligger vid kusten. Från stugan till havet är det runt 50 meter. Så himla fint och lungt det är gött att komma bort från stan och vår lilla lägenhet. De kan kännas så instängt ibland. I stugan sitter man liksom mer eller mindre ute hela tiden så himla underbart! Vi har varit ute en hel del med båten också. Till småöarna runt omkring underbart fint.
De var korta drag på vår semester, jag vill typ inte börja jobba igen jag skulle lätt kunna ha semester hela agusti också utan problem. Jag villar att vara ledig ;)

Bild: på vår båt

Bild: utsikt från stugan

Bild: underbar semester

semester

Semesterbilder
Bild: mat i göteborg, shopping innan resan

Bild: Vi är på utfyckt p¨å Cypern (båtutflykt)

Bild: Utsikt från vårat hotellfönster

Bild: Fika på sunningen (kusten) hos min sambos föräldrars sommarstuga

Bild: vi är ute med båten för att fiska, underbart!

Bild: Fisk på kroken ;)

Bild: Hafskräftor och färsta räckor fick det bli en dag, så jedrans gott.

Bild: utsikten från sommarstugan. Här har vi varit hela semestern.

Bild: Från båtutflyckt. Detta är gullholmen

Bild: vi fiskade på vägen hem också men det var för små så det var bara att slänga i dom igen.

Bild: Från en perfekt soldag på kusten med bästa solo-tidningen.

Bild: Ännu en dag ute med båten

Bild: Fin båten =)

Bild: Turridningn med islandshästar.