Drama på hög nivå

Igår jobbade jag sent på mitt jobb. Så när jag slutade så gick jag hem till min lilla lägenhet och längtade efter att få sätta mig i soffan och bara ta det chill. Men så blev det inte riktigt när jag stod utanför dörren och skulle låsa upp så hittade jag inte mina dörrnycklar VART HAR JAG GLÖMT DOM? Panik Panik! ja min sambo jobbar på annan ort under veckorna så han var inte hemma. Jag fick ringa till min mamma o pappa som bägge jobbade SENT igår. De var bara sätta sig på bussen ner till pappas jobb och möta upp honom där. Väl hemma hos mamma o pappa så var jag ganska trött. Men som tur var gick de kalas bra att sova. Mammas o pappas hund Saga låg bredvid mig hela natten det var så sjukt mysigt att ha henne där och jätte tryggt. Inte för att jag brukar vara rädd men de var tryggt på nått sätt. 
Bild: På glömska mig 
 

Kommentera inlägget här :